22 Ekim 2007 Pazartesi

Masanın Altında Neler Oluyor?

Siyah naylon mu giydin bugün
o güzel bacaklarına yoksa?!

Olsun
giymediysen de ben öyle hayal ederim
bedava değil mi zaten?!
Ya da birgün kim bilir,
belki benim için giyersin?..

İşin de yoğundur
bilirim...
haftabaşı
ama ne fark eder?!..
Ben buradayım
aklım sende...

Disiplinle sertleşmiş duyguların görünmüyor zannetme
sadece dışarıdakilere öyle,
bana değil.
Çünkü ben heryerindeyim
işe gönlünden, aklından başladım
şimdi ise masanın altında bile ben varım!

Eylenmek istedim biraz naylonlarının
o ince yüzeyleri üzerinden!

Masanın altında neler oluyor?..
Bir sıcaklık
bir dokunuş
bir iç gıcıklayıcı elektrik mi hissettin?!
O benim!..

Oradayım
heryerinde

seninle...

İş sadece hayallerde
gönüllerde, akıllarda zaten
ve ben seninleyim.

bir naylonu bana fazla görecek değilsin ya?..
zaten kirletmeyeceğim
sökmeyeceğim
çekiştirmeyeceğim;
sadece birkaç eşsiz dokunuş,
kendinden geçiş,
zamanı mekanı unutuş
masanın altında bir bitiş
bir coşku...

İşine, dokunulmamış ruhuna motivasyon...
ve biraz ateş!
yangınlar, depremler!..

Hepsi masanın altında!
merak etme
duyan yok, gören yok...
sadece sen ve ben...
ve hatıralara kayıtsız, hafızalardan muaf...

Haydi
tekrar görüşürüz!


Ömer Dalman (Ekim 2007)
www.antoloji.com/omer_dalman

Hiç yorum yok: