22 Ekim 2007 Pazartesi

Kalçaya Saygı

İlk anda saymamıştım,
kayda almamıştım ama
hatta sırık gibi bir zürafaya benzetmiştim.

Süzüle süzüle gelmişti.
Boyu benden uzun
koyu tenli, koyu saçlı

bir de soğuk bakışlı
garip bir kız...

Günler geçti
ara ara baktım anlamak için.
İlkin ellerini farkettim.
Kırmızı ojelerle
nasıl da bakımlı ve güzeldi!?

Bakışlarını farkettim sonra
o soğukluk sandığım savunma kalkanı
nasıl da cazibeye dönüşmeye başlamıştı!?

Yine de tam kabul görmedi
iştahım tarafından.

Ve sonra
başka bir gün
o inanılmaz endamlı kalçalarını keşfettim!

O upuzun
dengesiz denebilecek boyuna rağmen
baktırıyordu doğrusu kalçaları...

ve sonra her gördüğümde
alamadım gözlerimi kalçalarından.

Gözlerim abone almuşlardı o güzelliğe.
Boy belki zürafaydı ama
cazibesine ikna olmuştu iştahım artık
kalçaya saygıdan!..


Ömer Dalman (Ekim 2007)
www.antoloji.com/omer_dalman

Hiç yorum yok: