23 Ekim 2007 Salı

İnsan Olana Canım Kurban

Yine bir kadın...
hem de kapkalın sesli
kaba tavırlı!..

Yumuşak, temiz yüzüme kandı,
kankisi bildi,
farklı yaklaştı.

ve bana
diğerlerine göre daha sık
vırvırladı, dırdırladı.

Kadın ya
kaçıracak ayarı ille!..

Günler geçti,
daha rahat davrandı.
Yüz yumuşak ya;
vur gitsin misali!..

Taşımacılıkta kullanmaya kalktı,
iletken olarak gördü,
üzerimden iletti.

Kadın ya
kullanacak ille!..

Ufaktan başladım vitesi büyütmeye.
Bilmiyordu ki içimdeki alevli şeytanı,
satıcıyı, taşıyıcıyı?..

Yersiz kullanımlarından birinde
çıktı şeytanım ortaya
gösterdi reddeden yüzünü.

Şaşırdı tabii!
Yumuşak yüz ya karşısındaki
içindeki çürükleri görmedi!
Yedi lafı...

Kadın ya
yandaşı boldur
yandan bir ses geldi.
Sandım ki anladı derdimi.
Anlattım durdum
tarifledim
bir çizmediğim kaldı olayın resmini!

Sonra yine gördüm ki
o da kadın!..
ne bekleyebilirdim ki?

Sorunu yaşayan bir erkekse
sorun kalmaz ortada
nesli çıkar ön plana!

Kadın ya
hemcinsini koruyacak ille!..

ve bu masal
ne yazık ki
hep böyle devam etti, gitti...


Ömer Dalman (Ekim 2007)
www.antoloji.com/Omer_dalman

Hiç yorum yok: