29 Ağustos 2007 Çarşamba

"sieeeeeeeeeeee!!!"

Artık kontenjanını tüketti yüreğim,
sinirlerim, asabiyetim, depresif ruhum
ve dengem...

Tıpkı Kara Kıçlı Kankim gibi
ben de zırhların arkasından bakar oldum
şu fakir aleme...

Gözlerinden kaçar oldum hepsinin
tıpkı onun gibi...

Geçen gün yürüyordum
bu hislerle
birinin gözü bana takıldı öküzler gibi,
hiç fark etmez kadın veya erkek;
kısık bir sesle söylendim hiddetle:
"sieeeeeeeeeeee!!!"

Birinin omuzu sürtecek gibi geldi karşıdan;
taş gibi hazırladım omuzu
ki çarpan ben olayım şu fakir aleme!
ve ona da koca bir
"sieeeeeeeeeeee!!!"

sonra genel akışa baktım
kalabalığa
çiftlere, arkadaşlara,
gürültücülere,
ekmek peşindekilere,
evine dönenlere,
acele içindeki şoförlere,
minibüslere, otobüslere
ve içindekilere;
hepsine koca bir
"sieeeeeeeeeeee!!!"

Yürüdükçe yıkadım hepsini bu nişanla!
ve Kara Kıçlı Kankime selamlarımı
sevgilerimi gönderdim
bu nişanla.

Önüm-arkam-sağım-solum
"sieeeeeeeeeeee!!!"


Ömer Dalman (Ağustos 2007)

www.antoloji.com/omer_dalman

2 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel bir çalışma

Adsız dedi ki...

hocam ağzına gönlüne küfrüne sağlık. Bunu anlayanlar anlar zaten.