20 Ağustos 2007 Pazartesi

Seni Sevdiğimden

Yaklaşma bu ara bana
seni sevdiğimden bu ricam...

Anlamazsın neler döndüğünü içeride,
alevleri, volkanları, fırtınaları görür
korkarsın.
Senin için zannedersin bu kızgın suların köpüklerini...

yaklaşma bu ara bana.
seni düşündüğümden bu ricam...
girme araya...
zarar görürsün
ondan endişem...

alevler en yukarılara kadar,
ayı bile yakıyor bende bu ara...
Şeytanla Meleğin savaşı patlamış içte
ve ben seyirdeyim
sesim çıkmaz
beklerim sonuçları
sabırla...

korkma
sana değil bu alevler
sadece içimde...
insandan yana değil ölçüler
tepkiler, savaş aletleri insanın değil bendeki!
görmediğin türden şeyler
tatmadığın acılar
bilmediğin doğrular...

bırak, savaş
kendi sessizliğimde yaşansın, sonuçlansın
ortalık süt liman olsun
sonuçlarımla ben gelirim sana.

sadece seni sevdiğimden bu ricam...
yaklaşma bu ara bana.


Ömer Dalman (Temmuz 2007)
www.antoloji.com/omer_dalman

Hiç yorum yok: