30 Ağustos 2007 Perşembe

Görseller Evimin Kapıları

Benim o dağlanmış,
sonra yavaş yavaş ısıyı içine sindirmiş
o deli gönlümde
herkese yer açtığım gibi
arizagorseller.blogspot.com
isimli evimde de
her tür güzelliğe, çirkinliğe,
iğrençliğe, deliliğe, sekse, estetiğe yer vardır.

Çünkü orası benim
bütün yüzlerimi gösterdiğim
kendimi sansürsüz yansıttığım
serbest atış alanımdır.

Nice güzel kadınlara, güzel adamlara,
gaylere, lezbiyenlere, travestilere,
usta fotoğrafçılara, ressamlara yer ayırırım orada.

Ve varolan herşeyin tek bir Yaratan'dan gelmesi gibi,
benim için hiçbirinin bir üstünlüğü, farkı yoktur!
Bir fahişenin yanında gayet rahat
bir ermiş fotoğrafı da yer alabilir.
Doğallık da budur.

Koca bir karışımın altın kaplı tabağıdır o evim.

Rahatsız olanlar oldu orada izleri bulunduğundan.
Onları da anladım, hemen sildim.
Tabağın dışına koydum.
Korktular çünkü
orada
o her tipten insanın yanında
rahatça boy göstermekten
mimlenmekten!

Evet korktu bazıları...
hem de sanatçılar onlar!..

Ama fark etmez...
Benim arizagorseller.blogspot.com
evimin kapıları
herkese açıktır her zaman.

korkup da gidenler içinse tek duam
daha da çok pişip, yanıp, kül olup
birgün evime tekrar gelmeleridir.
Mutlaka onlara eski yerleri geri verilir.


Ömer Dalman (Ağustos 2007)
www.antoloji.com/omer_dalman

1 yorum:

Adsız dedi ki...

harika bi şiir olmuş hayranlarının içine güven veren bir yazı ben bi hayranın olarak cok begendim bu yazını tebrikler