19 Temmuz 2007 Perşembe

İnsan Oldum

O kadar çok hinlik yapmışım
ayaklar kaydırmışım,
hak yolunda diye adam kırmışım,
o kadar çok canlar yakmışım
ve nefret beslemişim ki;
artık 'kimlereydi? ', hiç hatırlamıyorum bile...

O kadar çok derinden sevmişim,
o kadar kardeş olmuşum,
sevgili olmuşum, aşık olmuşum
hayran olmuşum ki;
artık 'kimlereydi? ', hiç hatırlamıyorum bile...

O kadar çok kazık yemişim,
kösteklenmişim,
haklarımla, emeğimle maskara olmuşum ki;
çektirenler 'kimlerdi? ', hiç hatırlamıyorum bile...

ve hesaplarını tutmayı da bıraktım.
hepsinin ruhunu özgür bıraktım
hepsiyle eşitlendim topraklandım.

böylece
insan oldum.


Ömer Dalman
(Temmuz 2007)
www.antoloji.com/omer_dalman

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel bir anlatım..teşekkür ederim...
serdar temiz

Sevinç Aksüt dedi ki...

Harikasın Ömer....
Topraklanmışsan...her şey çözülmüştür...
Ne güzel :)
Yüreğine sağlık
Tebrikler
Güzel bir akış olmuş...
Sevinç Aksüt