3 Temmuz 2007 Salı

İkiyüzlülük Üzerine İhtisas

Bugün aynı masada otururuz
sözde kankiler gibi
elimizde içkiler, dumanlar
yelleniriz, keyifleniriz,
gülüşürüz bildiğin usulde

yarın bakarsın yolda giderken
tanımam seni,
yüzümde bir tiksintiyle
şoke ederim psikolojini
arızalanırsın!

ne beklerdin ki benden?
sen eğittin beni
iki yüzlülük üzerine ihtisas yaptım
seninle...

Bugün aynı mekanda
ne işler başarırız
sözde zaferler ilan ederiz
yüzüm gülerken sana yandan yandan
biliyorum
zaten sen de öylesin;
yok bu yüzden bir yamuk
zaten sen yamuk,
ben yamuk...

dışarıda bir kutlamada rastlarsın bana
zannedersin ki arkandayım,
ama yanılırsın!
tanımam bile!..

ama şaşırmaman lazım.
ne beklerdin ki benden?
sen eğittin beni
iki yüzlülük üzerine ihtisas yaptım
seninle...


Ömer Dalman (Temmuz 2007)
www.antoloji.com/omer_dalman

Hiç yorum yok: