7 Temmuz 2007 Cumartesi

Hepsinin Haberi Var


Bakma sen bana
atıp tutuyoruz alabildiğine,
savuruyoruz lafları
damarlara basıyoruz çoğu zaman
yaralara tuzla hücum ediyoruz
kafa bir karış havada
herşeyden bihaber gibi ama,


tepede gezinen şahinlerden,
yuvadan bakan kartaldan
hatta uzun çalıların arkasında beni süzen arslandan
haberim var
bu cesaret ondan...

Bakma sen bana
sallarız tehditleri kimi zaman,
vurdumduymaz ruhum ta en baştan,
sakın o kadar da uyma lafıma
güven olmaz...

Çıkarsın benim gibi tarlaya
özenirsin.
Çığırdın mı o dağlara doğru
gökyüzüne doğru,
aynısı olur sanma!

Çullanır üzerine şahinler,
arslan yanında bitiverir
ve o kartal
yüksek yuvasından doğruca iner tepene!
Bitersin...

Bakma sen bana
atıp tutarız alabildiğine sürekli ama
tepede gezinen şahinlerin,
yuvadaki kartalın
ve çalılar arasında gezinen arslanın
benden ta en baştan haberi var.


Ömer Dalman (Temmuz 2007)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tamam tamam anladık! bulaşmayız sana. keh...

İzmir-Cemal