7 Mayıs 2007 Pazartesi

Magandaları İteleye İteleye


Her ne kadar
ayılarla ve magandalarla sıvama kaplanmış
artık dibi ve cibiliyeti görülmeyen bu bulanık bataklıkta
onları ellerimizdeki çomaklarla
iteleye iteleye
adımlarımıza yer açarak,
bu pazar gününü de kılpayı
boka batmadan, huzurla
tadında yaşayıp
evimize dönmüş olsak da;

ilk iş olarak içimde kalmış o, adresi belli kızgınlığı
üzerimdekileri çıkartıp ateşte yakarak
ve kızgın alevli sularda duş alarak
topraklamak istiyorum.

ve itiraf ediyorum:
evet…
bataklığı geçerken her ne kadar
ayıları ve magandaları çomaklarımızla itelemiş olsak da,
bazılarının da üstüne bastık ilerleyebilmek için,
biliyorum…
ama ne yapalım!?
onlar da bu kirli suları sevmeselerdi o zaman diyorum
veçayımı yudumluyorum.


Ömer Dalman (Nisan 2007)
www.antoloji.com/omer_dalman

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ömer'im, valla doğru diyorsun! Helal... ve devam...