29 Haziran 2007 Cuma

Tütünümü Kana Bandım


Birikmiş kinimi, acılarımı
şehvetimi, hiddetimi bıraktım
çıksınlar diye dışarı.
aldım bir tabak önüme,
çöktüm dizlerimin üzerine,
alnımın tam ortasında kırmızı bir gözle,
haykırdım en yükseğe
izin vermedim gözyaşlarıma
ve hepsini kana çevirdim
akıttım bileklerimden önümdeki tabağa!

siyah bir kan birikti
kokusu, tadı dayanılmaz.
önce kendim içtim...
dudaklarımın kenarları kanlandı.
üzerim başım kanlandı.

bir CHE purosu yaktım.
daha ateşi körüklemeden
tabağa batırdım;
kanlandı tütünüm
kanlandı dumanım, nefesim.

ve o kini, nefreti, şehveti
birikmiş öcümü
şimdi her tarafa, bütün dünyaya,
şerefsizlere, kaygısızlara
yalancılara
vampirlere doğru üflüyorum.

Fonda ise hala İmparator çalıyor!..
bu tabağa bana bana
puro mu dayanır?!

Ömer Dalman (Haziran 2007)
www.antoloji.com/omer_dalman

Hiç yorum yok: