2 Haziran 2007 Cumartesi

O gece, O bara

N'olur seninle o akşamki buluşmamıza
o bara
daha önce ayaklarında gördüğüm
o sivri burunlu, ince topuklu, siyah
seksi ayakkablarınla gel.

endamlı vücudunu alabildiğine cazibeli gösteren
o dayanılmaz siyahlarla...

geceboyu
sadece gönül birliğimizin sıcak ateşinden değil,
aklıma binip oturmuş o cazibenden de yanayım
ve bunun izinde
aptala dönmüş erkek köpekler gibi
sana masanın öbür tarafından
iltifat üstüne iltifat yağdırayım!..

N'olur seninle o akşamki buluşmamıza
o sivri burunlu, ince topuklu, siyah
seni daha da bir kadın yapan ayakkablarınla gel.

ve bana elinden geldiğince meydan oku...
öyle bir iz bırak ki; erkekliğime,
bırak gönül birliğimizin sıcaklığında erimeyi
aval aval
yandım Allah diye
or'dan oraya koşarken bırak
evin yolunu zor bulayım...

Ömer Dalman (Haziran 2007)
www.antoloji.com/omer_dalman

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Abii ben sana söliim bu ayak derdinden gitmesen şerefsisim :)

ne buluyon ben anlayamadım ama bulacam sana şöle böle ayaklı siyah çoraplı


sefgiler
Adnan :)