5 Ocak 2008 Cumartesi

Zaman Dolduruyorum

Tam "Tamam artık!
Oldu-bitti
hepsi bu kadarmış
buraya kadar
tam teçhizatlı ruhumla
uzun yola hazırım
uçuş için!" diyorum;

kahretsin
takılıyor bir şeyler ayaklarıma
toprağa çekiyor beni
istemesem de!..

Tam o sıfırlanışın tarifsiz huzuruna
bir kez daha ermişken
gülümseyen yüzümle herşeyi olgunlukla görüp
tatlı bir son vedanın heyecanıyla
uykuya dalıyorum...
çalınıyor çıkışın kapıları,
yüzümü aralıktan sokuyorum

kahretsin!

yine birileri, yine bir şeyler takılıyor
keskinleşmiş niyetime!
sanki oyun oynar gibi paçavra olmuş ruhumla;
istediğime, isteyeceğime pişman oluyorum!..

Bıkmıyorum
sık sık "tamam" diyorum, "bitti"
bizdeki de çelik irade yeğenim!

ve bekliyorum...

"Ateşle oynuyorsun!" diyor bir üst sesim;
hemen cevabını veriyorum:

O ateşin içine elimi çoktan soktum
bu ruhu o ateşlerde çoktan erittim
törpüledim,
süt dökmüş kedi yaptım ben.
Ne desen boş yeğenim!
Sadece zaman dolduruyorum.


Ömer Dalman (Ocak 2008)
www.antoloji.com/omer_dalman

Hiç yorum yok: