27 Ocak 2008 Pazar

Kapatın Işıkları!

"O site benim aileme dokundu"
"O site benim şehrime bok attı"
"Benim son çıktığım kıza atıfta bulundu!"

kapatın Türki'ye gitsin!.. Yasaklayın!

"O site benim hayat görüşümü lekeledi,
düşünce modelime laf etti!"
"Benim aile ağacımı kötüledi!"
"Bastığım topraklara çamurlu dedi!"

kapatın Türkiye'ye gitsin, cezalandırın
kimse açamasın!

"O site herkesin doğal saydığı seksi açık etti!"
"Herkesin dediğini özgürce yayınladı!"
"O siteyi milyonlar kullandı, ayağa düştü!"

"O site örf ve adetlerimle dalga geçti!"

kapatın Türkiye'ye anasını satayım!

yasaklayın!
kimse giremesin!

Zaten ne ihtiyacımız var bizim özgürlüğe?!
kapatın bütün kapıları;
içeri hiç ışık girmesin!
gözlerimiz kamaşır
kör oluruz sonra!

O site kafasına eseni yaptı;
ne kadar ayıp!
olur mu hiç öyle şey!

Kapatın, yasaklayın
milyonlar bağrına basmış; bize ne?!

Kapatın bütün ışıkları
ve içeri hiç ışık girmesin!!!


Ömer Dalman (Ocak 2008)
www.antoloji.com/omer_dalman

Hiç yorum yok: