22 Eylül 2007 Cumartesi

Gayrimenkul Sanatkarları!

TV'de haberlerde izledim:
Efendim ünlülerimizden bazıları
gayri menkule yatırım hastasıymış!?..

Bu arada sayıyor spiker isimleri;
zaten hepsi bir numara olanlar,
en üsttekiler...

Lan salak karı!
Ben de popülerliğin en üstündekilerden olsam,

ekranlarda, konserlerde boy göstersem,
paralar nehir gibi aksa bana doğru;
ne yapacağımı şaşırmamak için
eve, yata-kata, boka-püsüre yatırırdım!..

Ne yani?
hobi mi sanki bu?!..
büyük bir yetenek

bir kendini geliştirme mi?

ha!.. ticaret düşkünleri desen anlarım?..

Öyle bir bahsediyor ki karı TV'de;
sanki muhteşem buluşlar yapmışlar gibi,
insanın siniri oynuyor az da olsa...

Sakin ol Ömer
sakin...
sakin ol...

Sana ne onların saltanatından!..
Bak sen işine...


Ömer Dalman (Eylül 2007)
www.antoloji.com/omer_dalman

Hiç yorum yok: