29 Haziran 2008 Pazar

Bir kere adam ol!

Bir kere adam gibi
mert ol da bari
bana ölümlerden ölüm beğen
benim yerime
bir Pazar günü bezginliği sonunda daha!

Bir kere adam ol da
bitir işimi bari
çek fişimi...
Seçimi bana bırakma
kaderim habersiz gelsin
bir sen bil,
sen öldür bari de;

bir kere mert ol
adam gibi!..


Yaptığın en büyük iyilik olarak
geçecek Ömer Tarihine.
Hatta günah gibi görünse de uzaktan
senin hanene 'sevap' olarak yazdıracam inan!..
Bu yüzden rahat olsun için
rahat davran
dilediğin ölümlerden ölüm beğen
benim adıma
umursamadan tepeden inme bitir
işimi!..

Bir kere mert ol lan!
Bir kere adam ol da;
bana ölümlerden ölüm beğen
benim yerime
bir Pazar günü bezginliği sonunda daha!
Hayatım sonsuz ışıkla dolsun.

Bana yağabileceğin tek iyilik
işte bu...


Ömer Dalman (29.06.2008)
www.antoloji.com/omer_dalman


Hiç yorum yok: