21 Mayıs 2009 Perşembe

İzmir'e Gideceğim Yarın

Tamam
seyahatleri
hele iş için değilse
herkes sever.

Gideceğim yarın İzmir'e
doğduğum yer
çocukluk hazinelerinin gömüsü...

Annemleri göreceğim
teyzemleri göreceğim
hatta gitmişken
teyzemin kızına yüzük takacağız.
Bando Sezai ile küfürleşip, oynaşacağım!
Gonk Video Yılmaz'a uğrayacağım
anılarımın adamı...

Halamı da göreceğim
çayını içeceğim.

Bir muhabbet götürecek yani İzmir'i
benim misafirliğimde.
Keyif dumanları dolacak mekanımıza
rakılar, viskiler, şaraplar gırla akacak.

Ama Cici Kuş'um
bir tanem
biliyor musun;
daha henüz yarın olmadı
geceyarısı
ve ben şimdiden
seni özlememin derdine düştüm!?

O yatakta tek başıma
sıcacığından uzak
nasıl uyuyacağım diye
şimdiden sıkıldım.

Acaba çok içip de
mal gibi, leş gibi
hissiz mi uyusam?..

Daha gitmedim ama Cici Kuş'um
bekle...
Hele bir gideyim
hemen kollarına geri döneceğim.


Ömer Dalman (22.05.2009)
www.antoloji.com/omer_dalman



Hiç yorum yok: