20 Temmuz 2008 Pazar

Akşam Pazarı Fiyatına

Dellendi kuş yemi kadar aklım yine
iş hayatı düştü birden ruhuma
en yalanından

en ucuzundan
pazar fiyatına...

Akşam pazarı malları şerefsizim!
Hayret etme hiç
alış bu muhabbetlere
yersin yoksa kafayı
kardeşin gibi...

Dellendi kuş yemi kadar aklım yine
bütün o ucuz
gündelik
09-18 arası geçerli
gerisi tamamen boş, yalan
akşam pazarı muhabbetleri geçti
yalan olmuş
yalana ayak uydurmuş ruhumdan...

Kahkaha atasım var ama
içten içe kin dolu bakışlarla
öcümü almak istiyorum
bu düzenden
bu yalandan!..

Yalan muhabbetler
yalan geyikler
yalan kankiliklerle gölgelenmiş
sözüm ona cilalanmış bu ruhlar
bu benlikler
hepsi yalan!..

Nasıl çıldırmam be baba dostu?
Arka sağlam bu alemde
kendi gönlümden
kendi delikanlı deliliğimden
gerisi boş be anam!...

Tupac fonda
cümle aleme küfürlerini giydirirken
ona gönülden katılıyorum
ve katıldım her zaman.


Onun çöpe attığı tırnak kadar değeri
varlık belirtisi olmayan
yalan iş hayatının elemanları
aklıma düştüler yine bir bir.

ve ben
Tupac'tan da ötede
hepsine
alayına
cümlesine
1000 katı güzel küfrediyorum buradan!

Dellendi kuş yemi kadar aklım yine
iş hayatı düştü birden
ruhuma
en ucuzundan...

ve ben
topunu
cümlesini
alayını
akşam pazarı fiyatına
hatta daha da ucuza
satıyorum
satıyorum
satıyorum!..


Ömer Dalman (20.07.2008)
www.antoloji.com/omer_dalman


Hiç yorum yok: